مدیریت امور پردیس های استان سیستان و بلوچستان

اعلام آغاز فرایند ارزیابی تکمیلی

اعلام جزئیات نحوه انجام فرایند ارزیابی تکمیلی شایستگی های معلمی داوطلبین معرفی شده چند برابر ظرفیت ورود به دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان 

تذکرات مهم در مراجعه جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی

- تمامی  فرم های مورد نیاز، در روز مراجعه در اختیار داوطلبین قرار می گیرد

  • داوطلب قبل از ورود به فرایند می بایست از طریق سامانه https://psd.cfu.ac.ir  پس از پرداخت هزینه ، نسبت به تکمیل و بارگذاری سوابق فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اقدام و درخواست بررسی پرونده خود را ارسال نماید.
  •  آن گروه از داوطلبان محترم که موفق نشده اند از تاریخ اول تیرماه لغایت دهم تیرماه در سامانه ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به آدرس الکترونیکی https://psd.cfu.ac.ir ثبت نام نمایند با توجه به اتمام مهلت  ثبت نام، برای آخرین مرحله فرصت دارند از ساعت 8 صبح  روز جمعه مورخ 20 تیر 1404 لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 21 تیر1404 نسبت به ثبت نام، تکمیل و ارسال پرونده الکترونیکی خود اقدام نماید.
  • داوطلبان محترمی که فرایند ثبت نام خود ( تکمیل پرونده الکترونیکی، پرداخت هزینه و ثبت و ارسال نهایی پرونده) را انجام داده اند، می توانند با مراجعه به پرونده داوطلبی خود، کارت ورود به جلسه ارزیابی را دریافت نمایند. ( آن گروه از داوطلبان محترم که پرونده الکترونیکی خود را ارسال کرده اند اما  هزینه ثبت نام را پرداخت نکردند، می توانند ابتدا نسبت به پرداخت هزینه اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را در زمان اعلام شده، دریافت نمایند.)
  • مدارکی که داوطلب باید در روز بررسی مدارک به همراه داشته باشد شامل:
  1. اصل شناسنامه،
  2.  اصل کارت ملی،
  3.  اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت
  4. فرم 602 ( اخذشده از مدرسه محل تحصیل)
  5. سه قطعه عکس ۴*۳ پرسنلی،
  6. کارنامه قبولی کنکور
  7. اصل سوابق علمی ، فرهنگی
  • داوطلبان کلیه مدارک و مستندات امتیازآورخود را از قبیل :
    • - کسب مقام در جشنواره های علمی معتبر دانش آموزی ، اختراعات در سطح جهانی و ملی (که از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و بنیاد ملی نخبگان قابل تایید باشد)
    • - کسب مقام ملی، استانی وجهانی در مسابقات و المپیادهای ورزشی دانش آموزی( که از سوی معاونت تربیت بدنی اداره کل اموزش و پرورش  تایید شده باشد)
    • - کسب مقام در جشنواره ها و مسابقات فرهنگی،هنری، مذهبی، قرآنی، ادبی، پژوهشی فناوری جشنواره خوارزمی، و مقام های ملی،استانی،جهانی رسانه ای( که از سوی ادارات فرهنگی و هنری ، قرآن و عترت نماز، آموزش متوسطه اول و پژوهش سراهای دانش آموزی اداره کل اموزش و پرورش استان تایید شده باشد )
    • -  مدرک تایید شده حفظ قران ( مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی یا دارالقرآن های آموزش و پرورش)
    • - کسب مقام ملی در جشنواره های رشد دانش آموزی (که از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت اموزش و پرورش تایید شده باشد)
    • - کسب مقام ملی در طرح پرسش مهر دانش آموزی( که با امضا رییس جمهور)
    • -  عضویت در انجمن های علمی و تشکل های دانش آموزی پیشتازان، فرزانگان، هلال احمر و بسیج دانش آموزی، همکاری در طرح های تربیتی و جهادی دانش آموزی ( که مورد تایید سازمان دانش آموزی اداره کل و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان یا سازمان بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی قرا گرفته باشد)
    • - گواهی نامه های مرتبط با مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و دوره برنامه نویسی( که مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای استان از موارد امتیاز آور محسوب می شود.)
    •    که در سامانه بارگذاری کرده اند، به همراه داشته باشند.
  • *هنگام مراجعه به حوزه ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن هرگونه وسایل الکترونیکی (تلفن همراه، هندزفری، ساعت هوشمند و ... خوداری فرمایید.
  • با توجه به اینکه حوزه ارزیابی به منزله حوزه آزمون تلقی می گردد، داوطلب می بایست به تنهایی و با لحاظ شرایط آزمونی وارد حوزه گردد لذا از ورود همراهان به حوزه ممانعت به عمل خواهد آمد. مزید اطلاع (جهت هماهنگی با والدین یا سایر همراهان) داوطلب در نوبت صبح ساعت6/30 و در نوبت عصر ساعت 12 وارد حوزه شده و فرایند ارزیابی حداقل 5 ساعت زمان خواهد برد.
  •  داوطلبان گرامی می توانید اطلاعات تکمیلی را از درگاه اینترنتی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان به آدرس  https://cfu.ac.ir/evaluation     و سایت مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان  به نشانی www.sb.cfu.ac.ir و نیز کانال روابط عمومی مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان  در پیام رسان  سروش @cfu_ac_ir دریافت نمایند. همچنین مرکز پاسخگویی تلفنی با تلفن 09151406493  در ساعات اداری پاسخگوی سوالات داوطلبان خواهد بود.